
عجب نسلی هستیم ما....
جدی میگم
ارزش همه چی رو بهمون یا دادن الا زمان.....الا خانواده.....
نمیدونم این تابستون همش به نت و تل و اینستا گذشت ...نگاه میکنم میبینم 19 سالمه و چقدر پیش خانوده بودم و نبودم....
بیشتر به خانواده هاتون برسید...کاری که من تازه دارم انجام میدم...به خواهر برادرتون یاد بدید و با هم بازی کنید...به خدا این زمان میگذره چه با اونا باشید یا نه..اونا در هر حال بزرگ میشن...با عشق و وقت گذاشتن به خانوادتون یک محبت خالص و بی هوس رو تجربه کنید ..دلتون رو به این دنیای مجازی خوش نکنید....انقدر گیر این عشق های عجیب غریب و گاها خیابونی نشید...واسه پیدا کردن عشقتون ..لازمه اول خوب خودتون رو بشناسید....یاد بگیرید مطالعه کنید ..زندگی کنید...و برای ادمای اطرافتون خاطره ی خوش بسازید....خواهش میکنم..شد آخره تابستونی که قرار بود بترکونید....عمرم به همین زودی میگذره....حواستون به خودتون و دلتون باشه... یا حق
تا آسمان راهی نیستپرواز را باور کن... ...ما را در سایت تا آسمان راهی نیستپرواز را باور کن... دنبال میکنید
برچسب: شتاب,شتاب دهنده,شتاب دهنده استارتاپ,شتاب در شهر 2,شتاب در شهر,شتاب سنج,شتابدهنده پرش,شتاب بانک ملی,شتاب ها,شتاب دهنده سرن, نویسنده: بازدید: 16