
xa0 xa0 عجب نسلی هستیم ما.... جدی میگم ارزش همه چی رو بهمون یا دادن الا زمان.....الا خانواده..... نمیدونم این تابستون همش به نت و تل و اینستا گذشت ...نگاه میکنم میبینم 19 سالمه و چقدر پیش خانوده بودم و نبودم.... بیشتر به خانواده هاتون برسید...کاری که من تازه دارم انجام میدم...به خواهر برادرتون یاد بدید و با هم بازی کنید...به خدا این زمان میگذره چه با اونا باشید یا نه..اونا در هر حال بزرگ میشن...با عشق و وقت گذاشتن به خانوادتون یک محبت خالص و بی هوس رو تجربه کنید ..دلتون رو به این دنیای مجازی خو...
ادامه مطلب