
اگر امام زمان غیبت کرده است، این غیبت ماست نه غیبت او...این ما هستیم که چشمان خود را بسته ایم، این ما هستیم که آمادگی نداریم.شهید چمران...سلام من نیلوفر هستم یه خردادی چادری، یه دانش آموز موفق وشادتو وبم همه جور مطلبی میذارم، سیاسی،طنز ، مذهبی،دلنوشته، شعر، داستان اما خط قرمز های خودمو دارم، چون به ذهن کاربرام احترام میذارم ... وبلاگ هایی با موضوعات حجاب و شهید به سرعت لینک میشن.با تبادل لینک هم موافقم به شرطی که وبلاگ شمآ محتوی خوبی داشته باشه و به موقع آپ شهضمنا من وقتی کسی رو لینک میکنم یک پس...
ادامه مطلب
xa0 xa0 عجب نسلی هستیم ما.... جدی میگم ارزش همه چی رو بهمون یا دادن الا زمان.....الا خانواده..... نمیدونم این تابستون همش به نت و تل و اینستا گذشت ...نگاه میکنم میبینم 19 سالمه و چقدر پیش خانوده بودم و نبودم.... بیشتر به خانواده هاتون برسید...کاری که من تازه دارم انجام میدم...به خواهر برادرتون یاد بدید و با هم بازی کنید...به خدا این زمان میگذره چه با اونا باشید یا نه..اونا در هر حال بزرگ میشن...با عشق و وقت گذاشتن به خانوادتون یک محبت خالص و بی هوس رو تجربه کنید ..دلتون رو به این دنیای مجازی خو...
ادامه مطلب